Monday, December 21, 2009

REUNION : Impian Jadi Nyata

InsyaAllah, esok kita semua geng-geng IPSI 90/92 akan bertemu. Saat yg dinanti akhirnya kini menjelma.SEkian lama kita merancang utk bertemu, dengan izin Allah hasrat kita utk bersatu akan termakbul. Tak sabar rasanya nak berjumpa korang semua...Jauh disudut hati, tersisish rasa terkilan kerana ada gak kekawn yg tak dapat join.Aku sangat simpati ngan diaorang semua yg tak dapt join tu. Semuanya ada komitmen lain. Lagipun tarikh asal yg dirancang pun tak menjadi, so tu pasallah ada geng yg tak dpt datang.Maklum le kita hanya mampu merancang tapi Allah yang menentukan segalanya..Walau sebaik manapun yg kita rancang,sesungguhnya ALLah lah sebaik-baik perancang! Mungkin bukan rezeki kita untuk dipertemukan hari ini namun esok masih ada. Anyway aku berdoa moga-moga kita semua dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki, insyaAllah di tahun hadapan kita pasti berjumpa. Aku kan tetap menantikan saat itu...Kepada semua yg akan datang ke reunion nih, aku doakan korang semua berhati-hatilah di jalanraya. Memandulah dengan berhemah dan jaga keselamatan sepanjang perjalanan.Walaupun hati melonjak gembira nak bertemu kekwn semua, jgn sampai terlupa keselamatan diri! Aku dah dpt rasakan bahangnya pertemuan esok hari...sure gamat punya. Thanks a lot pada semua yg terlibat menganjurkan reunion nih, especially to Mr Kencho, Bro Nizam and Bro Popeye serta semua yg memeriahkan blog IPSI9092. Korang semua mmg happening! Last but not least, Happy Reunion!...

No comments:

Post a Comment