Sunday, June 13, 2010

REUNION : STMAA SPM 1987

Hari ni merupakan tarikh bersejarah buat aku dan lelain kerabat bekas pelajar Sek Men Tok Muda Abdul Aziz (STMAA)kerana kami dapat bertemu semula setelah 23 tahun.Lokasi yang jadi pilihan adalah di Sg Perak Resort, Kuala Kangsar. Gembiranya hati kerana dapat bertemu semula kekwn yg dah lama tak pernah dengar khbar berita..Seperkara yang melegakan aku adalah kerana rancangan utk memulakan reunion ni akhirnya termakbul jua.
Bermula dengan sembang2 di facebook, diikuti sesi mesyuarat ( sebenarnya sembang2 jer..) antara kekwn, at last jadi jugak plan yg diatur dlm tempoh sebulan je.
Bagi aku, reunion nih sangat berjaya memandangkan ini kali pertama diadakan tapi sambutannya sangat leh menggalakkan. Hilai tawa tak henti2 kerana macam cerita keluar..paling ketara ramai yang dah berubah saiz dan bentuk...tapi rupa wajah masih maintain...Bila melihat anak2 yang bersusun2 tu lagi le terhibur rasa hati. Rasanya macam tak cukup masa bila dpat bergebang bersama kekwn.So tuk reunion akan datang kita plan lagi gempak punya....Secara peribadi aku tabik spring ngan kekwn yg sudi menghulurkan sumbangan. Budi kalian akan tetap dikenang.
Aku sgt berharap, tuk masa depan nih, akan lebih ramai lagi akan menyertainya. Di kesempatan ini, aku nak ucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga buat semua yang hadir memeriahkan acara kita hari ni. Sokongan kalian sangatlah dihargai. Aku sangat kagum dengan semangat setiakawan korang semua..Insya Allah, next programme akan menyusul. Tunggu....

1 comment: